Saturday, June 13, 2009

Banner PL


Tgh lukis banner

penat arrr

setelah penat "berkebun" aku n member2 diminta untuk melukis banner untuk PL. baru2 ni aku agak moody.. injap bocor kot. muahahahaha:)). so aku wat keja krn terpaksa. tapi sebab member2 mintak tlg so apa leh buat. tlg je lah.. ni lah aktiviti aku sepanjang ptg tu. pastu perlu buat assingment lak.. rasa nak nangis je.. huhuhuuhu

Wednesday, June 10, 2009

mana lecturer ni????





lama btl aku tunggu... mana lecturer ni.. dah sejam lebih aku tunggu ni... kelas pun dah bising. aku yg bertugas sebagai ketua pun turut join bdk2 ni buat bising.. huhuhu... eran btl aku lecturer mcm mana blh tak tahu dia punya jadual. dah lah tak kasi no telefon.. susah lah kalo mcm ni.. takut nanti kt org kena ganti kelas lak.. tak sanggup lah... tak nak kelas mlm weiiii.. penat.... tak sanggup.. dengan persiapan PL lagi... huhuhu... persediaan fizikal dan mental... huhuhu... fizikal blh lah dijaga... mental???? mcm mana nak sedia... tak dpt.. aku takut ni.... kwn2 jom kita balik... lecturer boleh bla la....:P

muka2 sewaktu taklimat PL



pendidikan luar

hari isnin ni aku n kwn2 perlu pergi pendidikan luar. aku rasa takut nak pergi pendidikan luar. ramai jugak antara kwn2 yang berperasan sedemikian. ingatkan pendidikan luar seperti BIG tapi bkn. org cakap pendidikan luar tidak sesusah BIG. tapi mengikut taklimat yang diberikan Pendidikan luar agak susah dan lebih susah berbanding BIG. pendidikan luar melibatkan aktiviti berkayak dan abselling. perghhhh... gila ko aku dah lah tak tahu berenang. pensyarah lak akan segaja membuat ombak.. uishhh kalo aku jatuh dlm air mcm mana. mama, i tak nak pergiiiiiiiii.. aku tak nak pergi.. susah ooo.. abselling satu hal lagi, aku dah lah gayat. rasa nya aku org pertama nangis kalo suruh panjat.......:(( takut oooo... rasa mcm tak pergi je ni... huhuhuhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...