Wednesday, June 10, 2009

pendidikan luar

hari isnin ni aku n kwn2 perlu pergi pendidikan luar. aku rasa takut nak pergi pendidikan luar. ramai jugak antara kwn2 yang berperasan sedemikian. ingatkan pendidikan luar seperti BIG tapi bkn. org cakap pendidikan luar tidak sesusah BIG. tapi mengikut taklimat yang diberikan Pendidikan luar agak susah dan lebih susah berbanding BIG. pendidikan luar melibatkan aktiviti berkayak dan abselling. perghhhh... gila ko aku dah lah tak tahu berenang. pensyarah lak akan segaja membuat ombak.. uishhh kalo aku jatuh dlm air mcm mana. mama, i tak nak pergiiiiiiiii.. aku tak nak pergi.. susah ooo.. abselling satu hal lagi, aku dah lah gayat. rasa nya aku org pertama nangis kalo suruh panjat.......:(( takut oooo... rasa mcm tak pergi je ni... huhuhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...