Saturday, July 18, 2009

cinta???apa itu cinta???go to hell wif cinta..

erkk..aku nak bercakap pasal cinta lak.. uishhh mcm luar biasa je dak karen mcm aku ni nak cakap ttg cinta yek... member2 yg kenal ngan aku mesti hairan dah buang tebiat ke dak ni.. hahaha... aku pedulii apa.. mlm ni ada yg merunsing kan aku.. ada yg mengganggu pkiran ku... aku yang mengetuk ketenangan pintu hati ku... hahahah.. mcm berpujangga lak.. minah karen bermadah.. mcm tak caya je.. pendek kata aku perlu luahkan,.. kalo tak aku blh gila.. selama ni.. aku asyik dgr masalah org je..korang ingat aku kaunselor ke.. pastu mcm nak mainkan perasan aku lak. sesuka hati je cakap suka pastu tarik balik.. ingatkan aku tunggul ke.. aku bkn penganti k.. sory... talk to hand beb.. aku bkn bj untuk korang tukar.. sebab ni aku tak suka bercinta... go to hell wif luv.. korang tak rasa menyusah kan ke???? bercinta bagai nak rak... pastu sekelip mata je boleh lupa kan org yg korang syg...disebabkan nak bls dendam korang cari makwe len tuk bls dendam tuk makwe ko tu.. bis tu makwe yg sorang tu ko nak campak ke mana?? nape men kan perasan anak org.. dia org layak dicintai ke??? cinta yg menyusahkan...sakit ati tol aku mlm ni.. kalo korang rasa korang nak menkan perasan aku..korang tak layak jd kwn aku... go to hell!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...