Wednesday, July 15, 2009

erkkk...apa yek???

uishhh..bz weiii... lama dah tak tulis dlm blog ni.. tak tahu nak tulis apa.. sejak kuar maktab langsung tak sentuh blog.. member ada tanya tak update blog ke.. eeee mls lah.. so hari ni aku tak tau nak wat pe.. so aku update je lah blog ni.. pengalaman pegi PL mmg tak menyeronokkan. byk aktiviti.. penat gile.. aktiviti mlm nya lagi.. naik gila aku dibuatnya...perghhhh.. kaki sampai kembang..gila ko..2 hari tak leh jln.. rasa nak nangis.. dah arr ada akitiviti burung hantu lak.. benci tol aku.. mmg tak leh lupa arr.. berkayak lagi... fuhhh..berkayak mmg arrr best masalah nya penat siot... kena sunburn lagi... dah lah aku ni mmg tak terang sgt kulit.. dah kena sunburn makin tak terang....waaaaaaa... ni tgh nak membaiki kulit lah ni... aku cuba produk zurainas.. tak tahu ok ke tak... skrg fasa tuk kulit terkupas..benci btl..mcm ada air liur basi je kat muka... nasib baik aku trn kelas aku guna makeup.. kalo tak mmg hodoh gile....:((

2 comments:

Miss Ck said...

salam beb...
pengalamn PL bagi aku seronok giler2 arr...leh jadi bos...pas tuh aktiviti mencabar jek...hope ko tk fobia arr k...n dunt furget, abg aha beb...wakkaka..luv ur blog..

karengurlz said...

hahaha...gila abg aha ya...ku nak upload gambar nya tek..gambar nya menyibuk bergambar juak ngan kt ya bah..sakit ati ku nangga muka nya ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...