Friday, July 31, 2009

rambut baru...

ni kisah aku hari ni..hari ni hari apa yek???erkkk...muahaha. Hari ini hari jumaat.hari ni lepas aku htr mak, ayah n adik aku kat airport aku pun terus kol kwn aku n invite dia gi salon...muahahaha...ampes tol aku kan??? ada ke pegi salon lepas htr mak ayah.. aku bebas sabtu n ahad ni.. mak ayah aku pegi KL... heheh tinggal lah aku sorang je.. pastu nak dijadikan citer aku sebenarnya nak gunting rambut je.. nak layer kan ckit.. aku jeles tgk member aku sorang ni layer rambut.. lawa arrr gak.. so aku pun nak wat gak..so aku tanya arrr org kat salon tu kalo straiten rambut berapa???muahaha.. saja je tanya.. pastu dia cakap perlu tgk rambut gak.so dia tgk arrr rambut.. dia cakap 150..erkkk.. pastu entah mcm mana aku dah kat kerusi salon tu terus gunting n straiten..ampes tol la.. melayang duit aku... so skrg ni aku ada rambut baru arrr... mcm ck gak.. muahaha.. tapi lepas ni aku takde wet la.. nak pegi maktab lagi...waaaaaaaaaaaaaaaaa...mana nak cari duit masuk maktab ni... terpaksa arrr aku pinjam ngan mak ayah aku ni... rambut baru punya pasal lah ni... :((

2 comments:

Miss Ck said...

muahaha pok,...jeles ngn rambut baru ku tek?? wkakaka...tgu g maktab lak kita iklan rambut baru...tahniah2..skudeng arr mlm tuk k..rambut baru tek..wkakaka

karengurlz said...

ju pok..tayang rambut br tek nak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...