Tuesday, October 26, 2010

doa untuk mendapat jodoh...


1. Ya Tuhan, kalau dia memang jodohku, dekatkanlah.... Tapi kalau bukan jodohku, jodohkanlah...
2. Jika dia tidak berjodoh denganku, maka jadikanlah kami jodoh...
Kalau dia bukan jodohku, jangan sampai dia dapat jodoh yang lain selain aku...
3. Kalau dia tidak bisa dijodohkan denganku, jangan sampai dia dapat jodoh yang lain, biarkan dia tidak berjodoh sama seperti diriku...
4. Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah kami kembali... Kalau dia jodoh orang lain, putuskanlah, jodohkanlah denganku..
5. Jika dia tetap menjadi jodoh orang lain, biar orang itu ketemu jodoh dengan yang lain dan kemudian jodohkanlah kembali dia denganku...


Wednesday, October 20, 2010

assingment yg telah berjaya disiapkan ----> nice date 20/10/2010

wow... yes!!! sebab assingment aku yg berlambak sejak bulan 6 telah berjaya disiapkan padah 20/10/2010.... wow nice date..hehe.. kenapalah sejak dua menjak ni mcm mls je nak buat assingment..mungkin sebab thn terakhir kot... lagipun hujung thn ni dah nak habis kelas... ermmm tak sabar nak habiskan tapi...mcm sedih je nak berpisah dengan kawan - kawan yang telah byk bersama - sama mengharungi dunia pelajar sejak 4 thn yang lepas.. kepada geng KUCK i lap u all..hehe.. mesti rindu dgn diaorg lepas ni.. harap selepas habis belajar kt org akan berjumpa lagi.. mcm tak sanggup je rasa nak berpisah.. erkkk.. dah melalut pulak ekkk... sebenarnya nak menulis ttg assingment yang telah disiapkan.

Wednesday, October 6, 2010

ermm

lama dah tak tulis blog.. hi blogger... here i come.. hehe..skrg ni bz dengan praktikum.. hari Jumaat ini habislah azab praktikum.. tak sabar nak tunggu habis..hehe.. wish me luck k.. Utk kawan - kawan yang sedang menjalani praktikum gud luck tuk semua k.. selepas habis praktikum tanggungjawab pun semakin byk.. kenapa perlu ada tanggungjawab ek.. tak boleh ke hidup tanpa tanggungjawab.. buat sesuka hati.. kalau mcm tu semua orang akan happy.. gembira.. enjoy.. kalau memikirkan tanggungjawab semua orang pening kepala... terlalu banyak tanggungjawab yang perlu dipikul oleh manusiakan?? yang paling penting tanggungjawab kepada diri sendiri.. tapi ada gak yang tak dpt menanggung tanggungjawab.. walaupun kepada diri sendiri.. orang seperti ini tidak sepatutnya hidup di muka bumi ini.. sebab manusia seperti ini menyusahkan diri sendiri, keluarga dan masyarat je..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...