Wednesday, October 6, 2010

ermm

lama dah tak tulis blog.. hi blogger... here i come.. hehe..skrg ni bz dengan praktikum.. hari Jumaat ini habislah azab praktikum.. tak sabar nak tunggu habis..hehe.. wish me luck k.. Utk kawan - kawan yang sedang menjalani praktikum gud luck tuk semua k.. selepas habis praktikum tanggungjawab pun semakin byk.. kenapa perlu ada tanggungjawab ek.. tak boleh ke hidup tanpa tanggungjawab.. buat sesuka hati.. kalau mcm tu semua orang akan happy.. gembira.. enjoy.. kalau memikirkan tanggungjawab semua orang pening kepala... terlalu banyak tanggungjawab yang perlu dipikul oleh manusiakan?? yang paling penting tanggungjawab kepada diri sendiri.. tapi ada gak yang tak dpt menanggung tanggungjawab.. walaupun kepada diri sendiri.. orang seperti ini tidak sepatutnya hidup di muka bumi ini.. sebab manusia seperti ini menyusahkan diri sendiri, keluarga dan masyarat je..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...