Tuesday, November 29, 2011

Hadiah hari perkahwinan?????

Salam untuk semua warga blogger & follower blog Karen ni.. Ni karen nak tanyalah kan.. Semua mesti tahu sekarang ni musim cuti sekolah dalam erti kata yang lain musim orang "kahwin" huhuhu.. Dalam bulan Disember ni je Karen ada dapat undangan menghadiri majlis pernikahan rakan- rakan Karen..Tiga orang pula tu..Kopak lah duit Karen bulan ni ye..haha..Takde lah..acah je tu..So Karen nak tanyalah pendapat para blogger semua.. Hadiah apa yang Karen patut kasi untuk rakan - rakan Karen tu ek..Boleh tak para blogger tolong Karen "decide" hadiah apa yang patut Karen kasi untuk rakan - rakan Karen ni????
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...